RSS

انتخاب آنچه خوب است

21 فوریه

شبکه اجتماعی گوگل پلاس به نظر من بی روح ترین و سردترین محیط اجتماعی است که در حال حاضر وجود داره، با این حا به دلیل کوچ کردن گودری ها به اون، میتوان چشم رو به روی فضای نمورش بست و از محتواش لذت برد.
من افراد زیادی رو دنبال نمیکنم، اما تولید محتوای همین افراد کم هم به نحو چشمگیری بالاست. از همه چیز و همه کس حرف زده میشه و بحث درگرفته میشه. سیاست و اقتصاد، کتاب و سینما، معضلات اجتماعی، موسیقی، سریال و …
خب حقیقتا من به همه این مطالب علاقمند نیستم و صرفا چون این فرد رو دنبال کردم ناچارم لااقل به سرتیتر تمام حرفهاش هم دقت توجه کنم. در واقع کنترلی روی چیزی که قراره بخونم ندارم و به نظر من این بده. در حجم عظیمی از داده که من هرروز باید باهاش درگیر باشم، روخوانی دلنوشته ها و بحث های عقیدتی یک فرد رو به خوبی میتوان متناسب با عنوان اسپم در نظر گرفت. با این حال این فرد حرفهایی شنیدنی و باارزش هم داره که باعث شده من دنبالش کنم.
خب، چیزی که من داشتم بهش فکر میکردم این بود که چقدر خوب بود اگر میشد تفکیکی بین این نوشته ها در نظر گرفته بشه، تا فقط مطالب مطلوبم جلوی چشمم قرار بگیره. مثلا بتوان صرفا هشتگ های خاصی از نوشته های هر فرد را دنبال کرد، هشتگهایی که خود فرد بر روی پستهاش قرار میده. البته تعداد کل دسته بندیهای کلی با این هشتگ ها نباید بیش از حد بالایی باشه تا انتخابشون مشکل نباشه.
به نظر من پیاده سازی این ایده میتونه نسبتا سرراست و نتیجه اش بسیار دلچسب باشه.

 
۱ دیدگاه

نوشته شده توسط در فوریه 21, 2014 در ایدهها

 

برچسب‌ها: ,

1 پاسخ به “انتخاب آنچه خوب است

  1. امین

    مارس 4, 2014 at 16:06

    مشکل اینه پیدا کردن وبلاگ ها و کلا صفحه های خوب مشکله! این وب تو هم اگه میدادی چار تا آدم بخونه یا چند جا معرفیش می‌کردی الان سرعت پست دادنت و انگیزت هم بیشتر بود ( خواننده‌هایی که ظرفیت خوندن این مطالب رو دارن البته کمه :دی)
    من دارم لیست وبلاگ‌های به درد بخورمو درازتر می‌کنم. از Liferea استفاده می کنم. یه RSS خوان خیلی خوب و خیلی سبک و کلا راحت پرور! هر وبلاگی دیدم واقعا یکم به درد میخوره ادش میکنم به لیست ! اینو میخوام بگم که با این حال بیشتر از ۵ یا ۶ تا پیدا نکردم خداوکیلی !

    چیز نوشت : اینم برو : http://nabavar.wordpress.com/

     

پاسخی بگذارید

 
