RSS

پریدن از روی ابرها

24 آوریل

به تازگی اوبونتو اعلام کرده که از اول ژوئن می‌خواد سرویس Ubuntu One رو تعطیل کنه. البته من مدت‌هست که از Dropbox استفاده می‌کنم، با این حال چیزی در حدود ۵۰۰ مگ از داده‌های قدیمیم رو روی اوبونتو وان دارم. داده‌های خیلی‌ مهمی‌ نیستند، اما در این وانفسای اوضاع اینترنت نمیتونم اجازه بدم ۵۰۰ مگ آپلود از دستم بپره، حتا اگه هیچوقت ازشون استفاده نکنم D:

خلاصه که با کمی‌ جستجو سرویس Mover رو پیدا کردم که بهت اجازه میده هر دو سرویس Cloud storage رو به هم متصل و sync کنی‌. خیلی‌ ساده و سر‌راست، تقریبا از تمام سرویس‌های مطرح هم پشتیبانی‌ می‌کنه.
میتونی‌ بگی‌ کل داده‌های رو یکجا انتقال بده، یا اینکه زمانبندی مشخصی‌ کنی‌ و بگی‌ در باز‌های زمانی مشخص داده‌های یکی‌ رو در دیگر کپی‌ کنه.
هرچند نکته‌ای که هست اینه که به صورت رایگان فقط اجازه جابجا یی دو گیگ رو میده، که خیلی‌ هم بد نیست.

 
۱ دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 24, 2014 در Fa, Tools

 

برچسب‌ها: , , , ,

1 پاسخ به “پریدن از روی ابرها

  1. امین

    ژوئیه 13, 2014 at 20:24

    پریشب هارد اکسترنالم به چیز رفت ، واقعا دیگه عاجز شدم! نه تو هارد لپتاپ میشه چیزی نگه داشت نه میشه به اکسترنال‌ها اعتماد کرد !!!
    دیگه واقعا گزینه‌ی کلود می‌مونه !حداقل می‌دونی اگه اطلاعات پرید هیچ کاری نمی‌تونی بکنی راحت به زندگیت ادامه میدی…

     

بیان دیدگاه